Game платформа "Ігрова компетентність педагога"
Елеонора Бакунович - консультант ЦПРПП акцентувала увагу на тому, що ігрова технологія є однією із сучасних тенденцій освітнього процесу і повинна широко застосовуватися у роботі керівиків гуртків закладів загальної та позашкільної освіти.
Культорганізатор Палацу ДЮТ Анна Кашира розкрила поняття "гри" як ефективного методу навчання, висвітлила її функції, елементи, класифікації. Поділилися підібраним "Банком ігор" для подальшого використання у роботі керівника гуртка.
Світлана Зубенко - завідувач відділу організаційно-масового Палацу ДЮТ поділилася досвідом ігрової практики як ефективним способом виховання екологічної культури та запропонувала слухачам консультативного заходу переглянути конкурсну роботу вихованців Зразкового художнього колективу гуртка "Арт-студія "Браво" як переможців Всеукраїнського фестивалю майстерності ігрових програм "Адреса дитинства - Гра!".
Під час свого виступу методист Оксана Швець звернула увагу слухачів на ігрову технологію неформального навчання - "STORYTELLING". Ця технологія має велику практичну користь та є вагомим інструментом розвитку креативих якостей особистості вихованця.
Методист Юлія Березич дала орієнтири, як не "втопитися" в океані цифрових можливостей, а обрати оптимальний набір онлайн-застосунків відповідно до освітніх задач та ефективно їх використовувати незалежно від форми навчання.